Fara pretentia de a fi original, acest blog se doreste a fi mai ales o arhiva personala.Unele articole sunt preluate de pe internet , altele sunt pareri proprii.

joi, 19 aprilie 2012

Tort cu flori si fluturasi





Mi-am luat inima in dinti in cele din urma si m-am apucat sa fac pasta de lapte praf. Mult timp mi s-au scurs ochii pe diverse bloguri culinare si am tot zis ca va veni o zi cand o sa ma apuc si eu de decoratii din pasta de zahar sau din lapte praf.Ca urmare cu o zi inaintea Pastelui m-am sculat de dimineata, am amestecat o lingura de miere de albine cu cateva picaturi de colorant alimentar lichid rosu si am inceput sa framant.Cred ca am framantat undeva in jurul   30 de minute amestecand cate putin lapte praf pana cand am obtinut o coca tare.Am testat periodic rupand cate o bobita de coca si incercand sa fac o petala de trandafir.Daca se lasa mai framantam putin si pentru ca mi se parea ca laptele praf ales de mine, Malita, este prea granulat, mai bagam din cand in cand mainile prin faina.Si a iesit o coca de toata frumusetea din care am taiat cu formele de decupat plastilina ale fetitei mele, niste floricele.Pentru ca mi se pareau cam putine elemente de decor am facut si 3 fluturi din ciocolata alba topita pe care am presarat margelute sidefate, din alea la tub care se gasesc de cumparat.


Din fasiile de pasta ramase am facut si cateva spirale cum am vazut la mastrele in decoratii de tort si a iesit ok cred eu, avand in bedere ca este prima tentativa de pasta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu