Fara pretentia de a fi original, acest blog se doreste a fi mai ales o arhiva personala.Unele articole sunt preluate de pe internet , altele sunt pareri proprii.

luni, 23 aprilie 2012

PASTA DE LAPTE PRAF


Reteta mea este foarte simpla:1lingura de miere de albine, cateva picaturi de colorant alimentar lichid rosu si lapte praf Malita, e cam grunjos dar mi-a iesit pana la urma.Am framantat cam 30 de minute adaugand cate putin lapte praf apoi spre sfarsit ca sa nu se lipeasca de maini mi-am mai bagat mainile prin faina.Din cand in cand mai rupeam cate un bob de coca si incercam sa fac o petala de trandafir.Daca se lasa sau se inmuia mai adaugam putin lapte praf.Am framantat pana cand ma durea mana, ca atunci cand strangi in mana cercul ala de cauciuc pentru exercitii.Apoi am intins intre doua folii si m-am jucat cu decupatoarele fetitei mele, pentru ca nu mi-am cumparat decupatoare speciale.Din pasta ramasa am facut spirale.Florile le-am pus pe frisca si au stat in frigider fara a-si pierde consistenta.Nu s-au deformat in 12-14 ore.Nici aspectul nu a avut de suferit, au ramas la fel doar ca pareau usor umezi si lipiciosi.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu